1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Op zoek naar vriendinnen

Topic in 'Marokko - België' gestart door loverke: 8 maart 2016.

1. loverke

loverke Guest

Ben een spontane vrouw humor passie eerlijk en trouw. Gezelligheid is wat ik zoek, samen genieten van de kleine dingen van t leven met veel lol! Maar ook op zn tijd een beetje filosoferen hou ik ook wel van.. Ik hou van reizen, uit eten, films kijken Misschien vindt ik langs deze weg een eerlijke trouwe vrouw van vreemde afkomst liefs marokkaanse of turkse of indonische roots. Een vrouw die zichzelf is en blijft liefde kan ontvangen en geven. Samen te genieten van kleine dingen samen dromen waarmaken Kan u zich daar in vinden laat maar horen afstand geen probleem Nederland of Belgie. Laat me je vertellen waarom ik arabische of indonische vrouwen leuk vind: omdat ik vindt dat ze erg goed uitzien. Ze hebben een mooi figuur, prachtige ogen en haar en vooral de manier waarop ze enthousiast met elkaar praten spreekt me aan. Met passie maar zeker ook met zorg en vrouwelijkheid. Dus ja, ik vind arabische of indonische vrouwen echt heel charmant. xx

2. NourNour

NourNour Bladnetter

Beste Lovere,

Zie berichtje privé

3. NourNour

NourNour Bladnetter

OW privé lukt niet ....

Beste Loverke,
    Je oproep sprak mij zekers aan en had graag in contact gekomen. Ikzelf ben ook opzoek naar nieuwe vriendschapsband, hou van gelijkaardige dingen, met een flair voor filosofische gesprekken. Ben van marokkaanse afkomst, woonachtig in Belgie. Laat me iets weten en dan kunnen we verder spreken.

Beslama
    xxx

Tags: Add Tags

Deel deze pagina