1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Moslims niet naar mars

Topic in 'Islam & Koran' gestart door Moslima: 30 oktober 2013.

1. Tahar313

Tahar313 Verslaafde bladnetter

Het zou interessanter zijn om een bepaalde mening, voortkomend uit bepaalde gedachten, kenbaar te maken.
    Bijvoorbeeld, om een onderwerp aan te halen, wat heft het voor zin om oiets te doen realiseren?
    Ik daarentegen vind het ook interessant wat moslimgeleerden hierover te vertellen hebben.
    Andermans mening bij het geheel betrekken.
    Zoals een ieder heb ook ik hieromtrent een mening.
    Namelijk, onafhankelijk wat de islam hierover laat weten, dat ik het vanuit mijn optiek uitermate inhuman vind om ons als mens bezig te houden met dit sort gevallen.
    Het trachten te realiseren dat er mensen naar Mars zullen gaan en er allerlei onderzoeken naar doen.
    Zowel op deze planet als in de ruimte.
    Doet mij denken aan decennia geleden m.b.t. de eerste mens in de ruimte en de eerste mens op de maan, uitgaande dat dit daadwerkelijke, niet gemanipuleerde, beelden waren.
    De welbekende wedijver tussen de Amerikanen enerzijds en de Russen anderzijds.

Nu de mensheid van heel veel, wat er zich zoal in het zonnestelsel afspeelt, vooral in onze nabije omgeving, op de hoogte is denk ik eerder aan mijn medemens, waar ook ter wereld, die geen, of nauwelijks, voedsel heeft.
    Al die miljarden die worden gespendeerd aan allerlei ruimtevaartonderzoeken en allerlei andere daaraan gerelateerde zaken kunnen, naar mijn mening, aan iets totaal anders worden uitgegeven.
    Ik leef op deze aarde, ergens in het zonnestelsel en ergens in de Melkweg.
    En dat er eens in de zoveel tijd een komeet, en gelukkig geen meteoriet op ram(p)koers, voorbij komt, naast al die mooie sterren, is leuk.
    Naar Mars is niet belangrijk.

2. Tahar313

Tahar313 Verslaafde bladnetter

Het spijt mij dat ik moet laten weten, dat ik door mijn studie rechten, die ik uiteindelijk jammergenoeg niet kon afronden vanwege een niet nader te noemen oorzaak, maar in ieder geval buiten mijn macht om, het voor mij dikwijls onmogelijk is om de juiste woorden te gebruiken, zodat het geheel als niet meer dan begrijpelijk overkomt.
    Verkeersvlieger kon ik niet worden, advocaat daarna ook niet meer en toen is er iets in mijn grijze massa geknapt waardoor woorden en zinnen van de ene groep hersencellen naar de andere groep hersencel zweven.
    Soms in mijn voordeel, vaker in mijn nadeel.
    Bovendien ben ik heel impulsief.
    Ik schrijf meteen hetgeen op wat ik op dat moment in gedachten heb,
    Ik hoop dat je mijn verklaring enigszins kan begrijpen.

Laden...

Deel deze pagina