1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Maagdenvlies herstellen

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door Zinaa: 20 maart 2012.

1. Zinaa

Zinaa Verslaafde bladnetter

Ik hoor meer en meer gevallen van jonge vrouwen die hun maagdenvlies doen herstellen (dichtnaaien) als ze gaan trouwen.

Persoonlijk vind ik het onozel! Nou ja, je hebt seks gehad! Moet je gewoon aanvaarden en niet gaan liegen over je seksueel leven. Wel een mooi begin voor een huwelijk, leugen leugen leugen.

2. Beertje

Beertje Verslaafde bladnetter

Beter eentje met open benen dan eentje die liegt

Harmanus, Triangle en Proud Belieber♥ vinden dit leuk
  3. Ach ja...

Ach ja... Guest

Als 'eer' en 'maagd' niet als belangrijk werd gezien in ons cultuur, dan hadden ze ook niet hoeven doen...

Harmanus vindt dit leuk
  4. Caramel

Caramel Guest

De meeste ontmaagde dames zijn ontmaagd door n man zou ik denken...en in de meeste gevallen door n Marokkaanse man....onder het mom van liefde terwijl hij alleen maar wilde spelen met zijn landgenote... Zijn zuster.....de dame dus verpest ziet maar een uitweg... Dichtnaaien.. Want zeg nou zelf hoe groot is d kans dat zij met n standaard Marokkaan zou trouwen anders??? Ik vind dat d vrouw altijd t onderspit moet delven...maar volgens mij moet dit breder getrokken worden... De man heeft in de meeste gevallen hierin een gelijke rol/ schuld of misschien wel een groter aandeel aan schuld hierin.... Het zijn toch immers onze beschermers??? En wat hij niet wil voor zijn vrouwen( moeder zus dochter) moet hij ook niet willen voor andermans vrouwen....

Fatima16 en Moslima vinden dit leuk
  5. Moslima

Moslima Verslaafde bladnetter

We hebben inderdaad de neiging om te vergeten dat de man evenveel schuld heeft als de vrouw.

Zina wordt vergeven als je echt berouw toont.

6. Zinaa

Zinaa Verslaafde bladnetter

Dat zal niet zo snel veranderen helaas

7. Amzwie

Amzwie Guest

Meeste vrouwen doen het wel zelf eige schuld

8. Amzwie

Amzwie Bladnetter

Laat wij eerlijk zijn mensen meeste meiden die ik heb gekent of die ik nog steeds ken dat doen ze gewoon zelf ze kissen der zelf voor sorry hoor grts yassin amzwie

9. ach ja....

ach ja.... Guest

Laten we ook eerlijk zijn: hoeveel jongens/mannen zeggen niet tegen een meisje, ik hou van je en ik ga met je trouwen?
    Eenmaal het roosje geplukt, verdort het in een vaas met weinig water...
    En dan gaan de jongens/mannen weer verder met plukken....
    Dus... Amzie....

Proud Belieber♥ vindt dit leuk
  10. scoobidoo125

scoobidoo125 Verslaafde bladnetter

Volgens mij ligt het grootste deel van de schuld bij het meisje hoor ... een man is een jager van nature uit en ja... als hij een makkelijke prooi te pakken krijgt dan gaat hij erop los, toch?
    Nu, ik ben het wel eens met Zinaa wat betreft het opnemen van verantwoordelijkheid, een huwelijk dat al gebaseerd is op een leugen is inderdaad niet een goed begin ... leugen - bedrog - ...

Harmanus en Proud Belieber♥ vinden dit leuk
  11. Proud Belieber♥

Proud Belieber♥ Verslaafde bladnetter

Ik vindt het maar onzin dat veel meisje/vrouwen hun 'maagdenvlies' dicht naaien ik bedoel je kan je maagdenvlies niet zien en als je seks hebt gehad kan je dus ook NIET zien of je ontmaagt bent (alleen jij zelf weet het dan en diegene met wie je gevreeen hebt en Allah de barmhartige de genadevolle) je neemt zelf verantwoordlijkheid ben je verstandig om seks te hebben voor je huwelijk dan ben je ook verstandig om de gevolgen hieraan te accepteren dus zwanger, ontmaagd etc.
    het is allemaal maar een fabeltje dat je perse tijdens de huwelijknacht moet bloeden je bloed alleen als je niet ontspannen bent en als je vagina 'ruw' is en niet vochtig
    niet alle meiden bloeden de eerste keer het is dus niet zo dat je moet bloeden je bloed gwn als je niet ontspannen bent.

Harmanus vindt dit leuk
  12. Proud Belieber♥

Proud Belieber♥ Verslaafde bladnetter

wat betekend zina? :$

Harmanus vindt dit leuk
  13. maagd

maagd Guest

ja dat kan je doen maar als een man ervaren heeft met vrouwen dan kom je niet me uit.

want bloed is donker en veel bloet. terwijl moet rood zijn en niet zo veel

ik zal jou weg sturen

Harmanus vindt dit leuk
  14. Soussia30

Soussia30 Guest

Zolang wij zulke handelingen goedkeuren, dan zal het in de toekomst alleen slechter gesteld worden met onze maatschappij. Als de tweede generatie het goedkeurt dat er zoiets bestaat, wat moet er dan terechtkomen met onze kinderen, de derde generatie??

Als je een fout hebt gemaakt, in wat voor context dan ook, dan dien je oprecht berouw te tonen en je partner hiervan op de hoogte te stellen. Met zo'n operatie misleid je alleen jezelf en je omgeving, maar degene waar je echt voor moet vrezen is ALLAH swt, en die kan je niet misleiden....

15. machavelli

machavelli Nieuwe bladnetter

Schandalig gewoon! Ik trouw liever met een meisje dat berouw toont en er eerlijk voor uitkomt dan een bedriegelijke leugenachtige teef in huis te nemen!!!Bah

Harmanus vindt dit leuk
  16. Soussia30

Soussia30 Guest

Hahaha, goed gezegd!

Harmanus vindt dit leuk
  17. Fatima16

Fatima16 Verslaafde bladnetter

Nou jaa.... wees gewoon eerlijk en ga niet lopen liegen, of dat nou belangrijk is of niet binnen ons cultuur.
    En bovendien het is belangrijk binnen ons cultuur en geloof, omdat maagd het huwelijk ingaan als respect voor de liefde wordt gezien.

mvg..

Harmanus vindt dit leuk
  18. maisondekaftan

maisondekaftan Bladnetter

Met mijn respect voor alle meningen.
    Ik vind dat een mens moet respect en eerlijkheid tonen tegen iedereen. Tegen jouw partner hoor je gewoon eerlijk te zijn. een leventje bouwen op leugen is gewoon geen leven. God is altijd bij ons. wat ga je tegen hem zeggen de dag des oordeel.

Bijna iedereen praat hier over cultuur . Wat kan men mij nog schellen als ik Zina al heb ontgaan en god boos gemaakt. Zijn mensen belangrijker dan Mijn God. Mijn punt is je hoort geen sex te hebben buiten een het huwelijk in verband met de Islam en niet in verband met cultuur. Geloof me God beloont "Sabirine".

Lieve zus en broek, Niet maagd zijn is niet alleen door een stukje vlees verliezen. Niet maagd zijn geld voor beide geslachten vanaf het moment dat ze veel dingen ervaren die ze weten dat god het niet toelaat.

Lieve zusje en broertje, denk dat god altijd met ons en dat hij ziet alles wat we doen. Stop niet alleen bij de gedachten dat hij alles ziet, voel zijn aanwezigheid. Zou je dat doen bij de aanwezigheid van jouw ouders???????? Hij is meer dan dat voor
    ons.

PS:
    Zina: is het feit dat je een intieme relatie begaat zonder huwelijk.

Harmanus vindt dit leuk
  19. Wel wel

Wel wel Guest

Ik denk dat het probleem alleen bestaat omdat de meeste mannen, jaloers en onredelijk als ze zijn, een maagd willen bij het huwelijk en aldus de meisjes ferm onder druk zetten.
    Maar .... hoeveel mannen zijn nog maagd als ze gaan huwen ...? 5% ? En dan gaat het niet over seks met madame cinq.

Dus:
    - als de meisjes hun maagdenvlies laten herstellen
    - naai dan ook eerst de piemel dicht van de jongens.

Anderzijds, een beetje seks voor het huwelijk is toch ook niet het einde van de wereld?

Harmanus vindt dit leuk
  20. Ibn Khaldun

Ibn Khaldun Verslaafde bladnetter

Kom je weer met je westerse ideeën en adviezen.

Harmanus en Oudenboschmain vinden dit leuk
Laden...
Focus Forum Datum
Politievrouw in marokko stal om maagdenvlies te herstellen Nieuws Marokko 2 april 2016
Sjeik zemzami: "vrouwen mogen maagdenvlies herstellen" Nieuws Marokko 26 april 2013
Marokko en frankrijk herstellen justitiële samenwerking Nieuws Marokko 31 januari 2015
Marokkaanse chirurgen herstellen afgesneden penis Nieuws Marokko 25 april 2014
Marokko en iran herstellen betrekkingen Nieuws Marokko 7 februari 2014

Deel deze pagina