1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Zoek stapvriendin!

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door ladysamaahsia: 10 februari 2016.

1. ladysamaahsia

ladysamaahsia Nieuwe bladnetter

Hai Dames,
    Ben een 40 jarige moderne dame woonachtig in Omgeving Utrecht.. Ben vrijgezel en ben nooit getrouwd geweest en heb geen kids!. Ik probeer op deze manier een stapvriendin te vinden, aangezien in mijn omgeving en in mijn leeftijd categorie moeilijk is om iemand te vinden, waarmee het kan doen . Ik zoek een leuke, spontane dame die flexibel, zelfstandig is en sterke eigen mening heeft<En zich niet laat leiden door man, ouders of cultuur.> En liefst ook geen kids!. En geen dames die ouderwetse / conservatieve ideeën hebben.!.<leeftijd 30+>

Kan jezelf hier in herkennen reageer!

Zo niet reageer a.u.b niet ( Het heeft geen nut).

Wat bedoel ik met stappen:
    -Uitgaan-Voor de duidelijkheid: {geen sishalounge }naar lounges, waar je lekker naar muziek kan luisteren en kan eten ! En de mogelijkheid hebt om te dansen als je zou willen.<Hoe van alle soorten muziek stylen, maar voornamelijk van R&NB.
    - Af en toe naar leuk Marokkaans feestje < nette, leuke feestjes>
    - Nieuwe plekjes ontdekken.
    -Naar restaurants, grand cafés, met zomer gezellig een terrasjes pakken met zomerse weer!
    -En natuurlijk shoppen< maar het hoeft niet hoor !>
    -weekendje weg.
    - Ik sta open voor ander/ nieuwe ideeën, als we kennis maken, kunnen we andere dingen verzinnen.

Interesse ? stuur me dan p.m, dan kunnen we verder praten.
    Gr, samaah

2. nora33

nora33 Nieuwe bladnetter

Hoi ik heb interesse. Jij nog op zoek ?

Gr Nora

3. Yosra'tje

Yosra'tje Nieuwe bladnetter

Salam,
    Een leuke oproep van jou. En ik herkende wel heel veel in jouw oproep.
    Als je nog interesse hebt in vriendschap dan hoor ik dat graag. Ben zelf 45 jr en woonachtig in R'dam.
    Groetjes, Yosra

Deel deze pagina