1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Ik zoek marokkaanse ouders!

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door Annemiek IJtsma: 20 februari 2015.

1. Hallo,

Ik ben een student aan de Hogeschool Leiden en ik doe mijn scriptie samen met een mede student. Dit afstudeeronderzoek gaat over ouders en kind in ontwikkeling. Naast het ouderschap willen wij ook kijken naar het welzijn van de ouders, want als de ouder zich goed voelt kan dit van positieve invloed zijn op het kind. De titel van ons onderzoek betreft ‘de kunst van geluk in het ouderschap’.
    Want ouders willen zichzelf nog wel eens vergeten. Om een kijkje te nemen in het ouderschap, is het van belang om te kijken naar de gevoelens en gedachten over het ouderschap, het welzijn en hoe de ondersteuning beter bij de ouders aan kan sluiten. Deze onderwerpen zullen terugkomen in ons interview die wij graag bij ouders willen afnemen.
    Ons onderzoek beperkt zich tot Marokkaanse ouders van de tweede generatie (zelf wel in Nederland geboren). Wij zijn daarom op zoek naar Marokkaanse ouders met kinderen in de leeftijdsfase 8 t/m 12 jaar.

Het interview:
    - interview over ouderschap en het welzijn
    - ik kom naar jou toe
    - duurt 1 uur
    - geheel anoniem

Ik hoop via deze weg ouders voor ons onderzoek te vinden.

2. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

waarom perse Marokkaanse ouders als je het hebt over "de kunst van geluk in het ouderschap" ??

Harmanus vindt dit leuk
  3. madalena

madalena Verslaafde bladnetter

salam

want dat is een marokkaanse forum?

4. Triangle

Alaikom salaam,