1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Ik zoek marokkaanse ouders!

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door Annemiek IJtsma: 20 februari 2015.

1. Hallo,

Ik ben een student aan de Hogeschool Leiden en ik doe mijn scriptie samen met een mede student. Dit afstudeeronderzoek gaat over ouders en kind in ontwikkeling. Naast het ouderschap willen wij ook kijken naar het welzijn van de ouders, want als de ouder zich goed voelt kan dit van positieve invloed zijn op het kind. De titel van ons onderzoek betreft ‘de kunst van geluk in het ouderschap’.
    Want ouders willen zichzelf nog wel eens vergeten. Om een kijkje te nemen in het ouderschap, is het van belang om te kijken naar de gevoelens en gedachten over het ouderschap, het welzijn en hoe de ondersteuning beter bij de ouders aan kan sluiten. Deze onderwerpen zullen terugkomen in ons interview die wij graag bij ouders willen afnemen.
    Ons onderzoek beperkt zich tot Marokkaanse ouders van de tweede generatie (zelf wel in Nederland geboren). Wij zijn daarom op zoek naar Marokkaanse ouders met kinderen in de leeftijdsfase 8 t/m 12 jaar.

Het interview:
    - interview over ouderschap en het welzijn
    - ik kom naar jou toe
    - duurt 1 uur
    - geheel anoniem

Ik hoop via deze weg ouders voor ons onderzoek te vinden.

2. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

waarom perse Marokkaanse ouders als je het hebt over "de kunst van geluk in het ouderschap" ??

Harmanus vindt dit leuk
  3. madalena

madalena Verslaafde bladnetter

salam

want dat is een marokkaanse forum?

4. Triangle

Alaikom salaam,

Dat snap ik dat dit een Marokkaanse forum is. Ik begrijp de relatie tussen jou onderwerp en Marokkaanse ouders niet. Tenzij jij alleen die categorie mensen wilt onderzoeken, maar dan verhoud dit zich niet tot de kreet "de kunst van het geluk in het ouderschap" Of anders gezegd, als je de ware kunst wilt onderzoeken dan moet je niet alleen Marokkaanse ouders onderzoeken, maar alle ouders. Dus vandaar ik vraagtekens zet bij je verzoek.

Harmanus en madalena vinden dit leuk
  5. madalena

salam

het is niet mijn poste... ik heb alleen uw vraag beantwoord

Triangle vindt dit leuk
  6. Triangle

hahahah oh ok, het was een goede poging maar helaas niet toereikend om mijn nieuwsgierigheid te stillen.

madalena vindt dit leuk
  7. madalena

salam

loool dan misschien de posteuse kan het doen...

Triangle vindt dit leuk
Laden...

Deel deze pagina