1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Vrouw verzon mishandeling door 'zes marokkanen'

Topic in 'Nieuws Nederland' gestart door Plipla: 14 oktober 2013.

1. hansmaroc

hansmaroc Verslaafde bladnetter

wat is racisme aan dit verhaal

is toch gewoon een droom van deze vrouw die door Marokkanen gepakt wil worden
    misschien denk ze dat echte mannen zijn

2. hansmaroc

wat is racisme aan dit verhaal

is toch gewoon een droom van deze vrouw die door Marokkanen gepakt wil worden
    misschien denk ze dat echte mannen zijn

3. Nederlander

Nederlander Guest

Racisten,genoeg hier in Nederland.
    lees het artikel nog een keer dan kom je er wel achter wat er racistisch hier aan is.

Haar droom is niet uitgekomen vandaar dat ze zo de Marokkaanse man wil pakken omdat ze haar niet hebben genomen.

Ik weet Marokkanen zijn gewilde mannen......daar hoef jij geen bevestiging voor te geven

Jij bent zeker een echte man....pffffff.......Marokkaanse mannen hater...je kan zeker niet tegen ze op.

4. Bevestiging

Bevestiging Guest

Als jij als Nederlander dit niet racistisch vindt,dan zegt dat toch genoeg over de Nederlander,en uit een zin van jouw opmerking krijg ik het vermoeden dat jij ook een beetje racistisch bent of een hater.

Jij haalt zovaak de Marokkaanse man erbij en vindt ze geen echte mannen,ik denk dat je wat tegen ze hebt,maar dat zegt meer over jouw dan de Marokkaanse man.

Met vriendelijke groet,

5. hansmaroc

ik ben geen Marokkaanse mannen hater (dat doen ze zelf wel )
    heb geen intresse in mannen

6. hansmaroc

wat is dan racisme aan dit verhaal
    ben niet zo slim schijnbaar
    help me dan op weg dat ik het ook begrijp

7. Bevestiging

Bevestiging Guest

Maar je praat er weel over...........Marokkanen haten elkaar niet dat maak jij er van....!

Of is dat bij de Nederlandse mannen zo dat ze elkaar haten.........?

8. Veldhuijzen

Veldhuijzen Guest

Ben gelukkig getrouwd met een Marokkaanse man,wat ik je kan vertellen als Nederlandse vrouw is dat Marokkaanse mannen echt wel echte mannen zijn,en wie dat niet vindt komt zelf een echte man te kort of hij is zelf geen echte man.

Groetjes...

9. hansmaroc

fijn toch :)
    uitzonderingen zijn er altijd

10. Harmanus

Harmanus Verslaafde bladnetter

Hans maroc komt niet verder als er uitgooien,wat hij op dat moment denkt,zonder er verder over nagedacht te hebben,een vorm van sarcasme,bedrijft hij.

11. hansmaroc

eindelijk heb je het begrepen harm

12. Tahar313

Tahar313 Verslaafde bladnetter

Kan niet anders concluderen dan dat deze dame in kwestie zo een haat jegens Marokkanen heeft, dat zij zelfs een valse aangifte heeft gedaan.
    Dit mogelijkerwijs, maar ben geen psycholoog, om haar haat te rechtvaardigen maar aan een zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch wel om Marokkanen in z'n algemeenheid zwart te maken.
    Zij moet wel een enorme haat voelen.

Wat eigenlijk nog erger is, is dat Geert Wilders zonder eerst het onderzoek af te wachten meteen al met een reactie aankomt.
    Is niet eens onverwacht te noemen, omdat politici van dit kaliber de eerste de beste gelegenheid die zich voordoet omarmen om hun visie over een bepaalde bevolkingsgroep opnieuw onder de aandacht te brengen.
    De mate van of het een en ander wel klopt ondergeschikt maken aan hun ideologische standpunten.
    Inspelen op een bepaalde gebeurtenis en er dan zoveel mogelijk voordeel uit zien te halen voor zowel de achterban als de mensen die overwegen om over een tijdje PVV te gaan stemmen.

13. Nia2Match

Nia2Match Verslaafde bladnetter

Dit wordt steeds meer een salon fahige houding.

Er wordt nu luchtig over gedaan en gesproken. Zelfs de betreffende groep is dit normaal gaan vinden met alle gevolgen van dien.

Laden...

Deel deze pagina