1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Vrouw verzon mishandeling door 'zes marokkanen'

Topic in 'Nieuws Nederland' gestart door Plipla: 14 oktober 2013.

1. Denkster

Denkster Verslaafde bladnetter

Ik lees hier reacties waar ik spontaan scheef van ga kijken. Damn ik dacht dat de concurrent erg was maar hier lopen een paar dwazen, ongelofelijk

Harmanus en Triangle vinden dit leuk
  2. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

dat is geen geheim dat is een fabeltje, zogenaamd opkomen voor je medestander en zogenaamd doen alsof het allemaal aan ons ligt, want welwel en hansmaroc zijn allemaal echt ok, zij weten wel hoe alles zit, wij zijn wat schreeuwers op dit forum en jullie 2 zijn onze herders en moeten ons leiden en aan het denken zetten.

Je kunt me een fabeltje vertellen en het vervolgens verhullen als een geheim maar het geheim is echter dat je echt wat gedronken hebt, en totaal niet weet waar je het over hebt.

Wij geven onze mening, en dat doe jij ook, wij verdedigen onze mening en dat doe jij ook, dus jou inbreng in deze discussie is net zo groot of net zo klein als de onze. Ga nou niet flauw zitten doen, alsof jij hier een bepaalde taak hebt en het goede met ons voorhebt. Reageer inhoudelijk, met sterke argumenten en laat dat knip en plak werk achterwege, lul niet om het verhaal heen en zeg wat je werkelijk denkt, dat is beter voor een discussie en zo zorg je in ieder geval dat we je serieus nemen, ook al verschillen we van mening.

Harmanus, adele en Denkster vinden dit leuk
  3. Rabat

Rabat Guest

Hahahahahahhahahah een misie van niets,geloof mij wij marokkanen of mischien voor jou wij moslims kunnen echt wel nadenken daar hebben we jou of Hansiemaroc echt niet voor nodig,wat jij wil is dat wij alles klakeloos gaan accepteren en dat doen wij niet,jij komt hier alleen jou denkwijze aan ons opdragen en over hansmaroc hij kan je niet eens eerlijk vertellen waarom hij moslim is geworden.
    mogen wij niet onze eigen mening hebben of telt dat niet omdat we moslims zijn.
    als je goed nadenkt kom je niet op 3 uit als je 1 plus 1 optelt ten zij je gewoon over de feiten heen wil kijken en alles maar verdraaid ja dan kan je er een 3,7 of een 9 van maken,wat jij wil.

Harmanus vindt dit leuk
  4. Wel wel

Wel wel Guest

Maar jongen, stop toch eens met lullen.
    Gedraag je toch wat.
    denk eens wat na of doet dat pijn?
    En spreek in ik-vorm in plaats van wij want veel medelullers zijn er hier niet.
    En ga naar school of ga werken of solliciteren in plaats van anderen hun belastingen te gaan ontvangen.

5. Wel wel

Wel wel Guest

Hier, mijnheer de "Wij Moslims":
    hou je beter hier mee bezig, met wat de moslims doen EN DOE DAAR WAT AAN mijnheer de MOSLIM
    http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/Syrie/131029_Syrie_Polio
    Misschien ga je nu wat beter nadenken in plaats van te verdrinken in je eigen gezever.

6. Wel wel

Wel wel Guest

Kijk mijnheer de zelf-verklaarde-moslim.
    Hier nog een artikel om eens na te denken over uw houding en uw ideeën.
    http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwerpen/131029_Antwerpen_bommelding

7. Wel wel

Wel wel Guest

8. FABELTJES KRANT!!!!!!!!!!!!!!!!

Triangle vindt dit leuk
  9. Romeisa

Romeisa Verslaafde bladnetter

@ wel wel denk jij nou echt dat ik jou woorden ga citeren, dat ik zo veel moeite ga doen. Jou woorden stellen niets voor en waar ben jij niet negatief integenstelling tot jou heb ik wel een leven hoor

Harmanus en Triangle vinden dit leuk
  10. Rabat

Rabat Guest

Zo te zien heeft hij geen leven en kan alleen maar Marokkanen en moslims lastig vallen.
    Ik vraag me af of hij dat ook op straat in Marokko durft ik denk het zelf niet.

Triangle vindt dit leuk
  11. Romeisa

Romeisa Verslaafde bladnetter

Ps weet je wat ik heel erg jammer vindt dat ik niet meer kan reageren op die pedofielen topic. Wel wel inspireer ik jou ik merk n.m.l. dat je mijn vragen terugkaatst. Ik noem jou G jij noemt mij les, ik vraag of die pe.. familie van je is jij stelt de vraag terug en gaat op onderzoek uit. Je steekt erzoveel tijd in, maar je weet dat ze onmogelijk familie van mij kunnen zijn want dan hadden ze hun 1e levensjaar niet gehaald wel wel. Domme vraag eigenlijk.

Triangle vindt dit leuk
  12. adele

adele Verslaafde bladnetter

waar gaaaaat het hier over!!?? een nederlandse vrouw die onschuldigen de bak in wil laten draaien, uit racistisch motief moet gewoon aangepakt worden. dit kan je niet laten gaan...beraad..als het een marokkaan was wisten ze gelijk wat ze moeten doen! marokkanen probleem wat in gods naam heeft de marokkaan hierin verkeerd gedaan..wel wel jullie zorgen ervoor dat de marokkanen een probleem worden...omdat jullie ze TOLEREREN! en dat voelen ze...

13. hansmaroc

hansmaroc Verslaafde bladnetter

is geen geheim
    maar je hebt het begrepen

14. hansmaroc

je mag je eigen mening hebben
    het zou ook fijn zijn als het je eigen is
    maar de uitspraken die je doet kunnen niet van jezelf zijn (bijna)

15. Anoniem

Anoniem Guest

Geloof jij ook al in fabeltjes!!!!

16. hansmaroc

als ze goed verteld zijn

17. anoniem

anoniem Guest

Dan moet je toch is wakker gaan worden,fabeltjes land is naar je lege bol gestegen.
    Laat je niet te veel voorlezen tijdens bed tijd.

Harmanus vindt dit leuk
  18. hansmaroc

tja

19. Racist

Racist Guest

DIT IS PURE RACISME. ..VUILE RACIST

20. Bevestiging

Bevestiging Guest

Dit is een van de zoveelste bevestigingen over de racisme in Nederland.

Laden...

Deel deze pagina