1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Vrouw verzon mishandeling door 'zes marokkanen'

Topic in 'Nieuws Nederland' gestart door Plipla: 14 oktober 2013.

1. Plipla

Plipla Verslaafde bladnetter

Een 20-jarige vrouw uit IJmuiden die zei te zijn mishandeld door zes mannen in Haarlem, blijkt dat verhaal te hebben verzonnen. Dat heeft de politie maandag gemeld.

Ze deed aangifte van de mishandeling die vrijdagavond 4 oktober zou zijn gebeurd. Het verhaal was dat ze werd achtervolgd na een busritje. Na een discussie met twee mannen zou ze later op straat in elkaar zijn geschopt door deze twee en vier anderen, die kennelijk bij het duo hoorden. De politie spreekt in het persbericht over mannen van 'Noord-Afrikaanse afkomst'.

De Telegraaf berichtte vorige week maandag dat 'zes Marokkaanse mannen hun agressie hadden botgevierd' op de vrouw uit IJmuiden. 'Ze werd tegen de grond geschopt, waarna de mannen nog enkele rake trappen uitdeelden', schreef de krant.

PVV-leider Geert Wilders stelde vervolgens Kamervragen aan minister Opstelten van Veiligheid en Justitie over het nieuwsbericht. Hij wilde weten hoeveel van 'deze lafaards' reeds waren opgepakt. 'Bent u bereid uw politiek-correcte houding te laten varen en te erkennen dat we een Marokkanenprobleem hebben?', vroeg Wilders aan Opstelten.

De politie onderzocht de aangifte en kwam tot de conclusie dat het verhaal van de vrouw niet klopte. Het politieonderzoek, camerabeelden en diverse getuigenverklaringen bleken haar verhaal niet te ondersteunen, zo meldde de politie vandaag. Ze bekende desgevraagd dat het verhaal is verzonnen. Een valse aangifte doen is strafbaar. Het OM beraadt zich nog op mogelijke stappen tegen de vrouw.

AD

Harmanus vindt dit leuk
  2. Romeisa

Romeisa Verslaafde bladnetter

En Wilders is dit een Marokkanenprobleem? Liegen en bedriegen en fraude plegen en oo ja hoe zit het met de kinderverkrachters, pedofielen en vaders die niet met hun handen van hun kinderen kunnen afblijven net zoals de priesters en als je hier aangifte voor doet heeft de politie het ooo zo druk, je aangifte verdwijnt en hoort er nooit meer wat van tetug en oo ja famildrama's waar komt dat t meest voor. Dit alles is toch echter een Hollandse probleem En zo heb ik nog wel een hele waslijst.

3. Wel wel

Wel wel Guest

En je vergeet nog de Marokkaanse vrouwen van 24 die hun baby willen vermoorden in bepaalde omstandigheden ...

4. Rabat

Rabat Guest

Met willen hebben ze het nog niet gedaan,wat Romeisa schrijft is gewoon zo en daar kunt u niet omheen.

5. Rabat

Rabat Guest

Dit klopt zo dat erg dat Wel wel een topic reactie erbij haalt om dit goed te praten triest voor woorden en dan komt Wel wel hier leden hypocriet noemen,volgens mij begrijpt hij niet wat hypocriet betekent.

6. Romeisa

Wel wel nee die ben ik niet vergeten die heb ik al meegerekend. En ik ben half marokkaanse dus ik val onder het kopje Marokkanenprobleem en je gebruikt steeds Marokkaanse vrouwen allereerst heb ik het opgeschreven toch en geen Marokkaanse vrouwen en het leukste van alles is dat ik een halfbloed ben dus dat maakt me niet eens 1 hele Marokkaanse vrouw. Jij bent toch van het analyseren gebruik dan niet de term vrouwen maar vrouw en als het er meerdere zijn kom dan met feiten en cijfers.

En zoals Rabat benoemd heeft zijn doen en schrijven 2 hele verschillende dingen. Je bent pas schuldig totdat het tegendeel bewezen is.

7. Wel wel

Wel wel Guest

Het was inderdaad Romeisa die geschreven heeft dat ze bereid is haar baby van minder dan een jaar te vermoorden.

Dat hebben we allemaal gelezen, en daar kan u niet om heen.

8. Romeisa

En je kan het zo weer lezen maar benoem dan wel meteen dat het om gays gaat net zoals jij , daar kunnen we ook niet meer om heen.

9. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

wat heb je dit keer gedronken?

10. Wel wel

Wel wel Guest

Kort van geheugen of vind je moordpartijen op baby's ook al goed?
    Selectief gelezen?

11. Romeisa

Neem t hem niet kwalijk hij heeft een coke probleem, zijn hersencellen zijn al voor 90% aangetast. En hierbij komt ook nog eens kijken dat wel we een Islamfobie heeft, maar volgens mij werkt hij hier aan want Zijn eerste woord Elhemdulilah heeft hij al getypt of was je van de kaart?

12. Rabat

Rabat Guest

Nu zijn het weer moordpartijen op babies morgen weer wat anders.
    Waarom al dat verdraaien, je zit er wel erg mee of komt het omdat het om homotjes gaat.
    Erg he hoe mensen over homos denken en daar hebben ze alle recht op je hebt ook nog beschaafde mensen in woorden en daden.

13. Romeisa

Hahaha jah wel hij zit er heel erg mee. Ik heb echt een gevoelige snaar geraakt, terwijl hij er moord van heeft geraakt, misschien denkt hij er stiekem zelf zo over, maar jah durft hij niet toe te geven, je weet toch wel wel heeft geen eigen indentiteit het is 1 van die buitenlanders die oooo zo geintegreerd is maar eigenlijk zelfs door NLers niet wordt geaccepteerd want hoe noemt wilders ze ook al weer? Die wel wel is zo een verotte versie van ayan hirsie ali of hoe je haar naam ook schrijven mag.

14. Wel wel

Wel wel Guest

Selectief en kort van geheugen?
    Ik heb respect voor moslims maar niet voor schijnheilige moslims.
    Ik zal uw uitlatingen blijven onder je neus schuiven tot je zegt dat je een vergissing hebt begaan.
    Wat iedereen kan.
    Baby's kunnen zich met name niet verdedigen. Ik zal dat doen voor hen.
    zie wat je schreef terwijl je tegelijkertijd beweert te bidden tot Allah:
    @ wel wel je hoeft geen medelijden met me te hebben en al helemaal niet aan de kinderen die ik zal baren, trouwens ik leef liever in het middenleeuwen dan alles klakkenloos te accepteten, respecteren of normaal te vinden. In het jaar 0 waren ze dus toch nog veel wijzer en verstandiger. ja ik ben ouderwets so wat daar hoef jij geen medelijden mee te hebben . nog iets als ik voor 100% zeker zou weten dat ik een homo op de wereld zou brengen , dan zou hij zijn 1e levensjaar niet eens halen ik hoef geen walgelijk ding waarvan de kans ook nog eens groot is dat hij ziektes zoals aids sneller kan verspreiden. ik ben ze liever kwijt dan rijk.

15. Romeisa

Als jij daar op zit te wachten dan kan je heel erg lang wachten . Ps ik zie nog steeds niets over moord. Dat ze hun eerste levensjaar niet zullen halen kan van alles zijn, misschien bedoel ik er afstaan mee of iets anders jij mocht het invullen en je maakt r meteen moord van, dat zijn jouw gedachtes. Jah ik ben zeker antihomo en dat heeft noch met mijn opvoeding en noch met mijn geloof te maken en dat geldt ook voor mijn gedachtes en handelingen.

16. Wel wel

Wel wel Guest

Op 22 september 2013 vroeg ik en antwoordde jij:

Laatst bewerkt door een moderator: 29 oktober 2013
  17. Romeisa

PS Hoe durf jij het over scheinheilig te hebben. Nu heb je ineens respect voor de moslims, jij bent alleen maar negatief over de Islam en maakt de moslims alleen maar belachelijk en zwart. Ik ben geen perfecte moslima maar qua geloof ben ik in alle opzichten beter dan jij en ik kan alleen maar beter worden.. Ik vraag me af of jij überhaupt wel moslim bent?

18. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

is er werkelijk moord gepleegd?? worden elke individuele op zichzelf staande acties, op het conto van Marokkanen geschreven?? dus daarom wat heb je gedronken, of genoven

19. Wel wel

Wel wel Guest

Waar ben ik negatief geweest over de Islam?
    Citeer me eens aub. Ik zal u dankbaar zijn.

Jij bent niet gelovig want je hebt duidelijk verklaard babys te willen doden. Dat gaat niet samen. Allah wil dat toch NIET ?
    Dat weet je toch ook????
    Heeft Allah u opgedragen babys te doden die niet voldoen aan uw eisen?
    Het gaat hier in het u gekende geval alleen maar om uw persoonlijk imago.
    En ja, dat weet ik, niemand is perfect! Ook ik ben niet perfect, verre van. En ook ik maak fouten, veel te veel.

Ik heb het grootste respect voor ieder zijn godsdienst zolang men er geen misbruik van maakt, zolang men eerlijk is, zolang men het niet misbruikt om mensen te onderdrukken. Om mensen te verplichten.
    Ik heb geen enkel respect voor zij die de naam van Allah of God of Jahweh, of Boedha enz misbruiken om te moorden, kinderen op te hangen, vrouwen te verkrachten, bommen te leggen, en ..en ....och, ... je weet dit toch ook allemaal?
    Kunnen we niet met zijn allen tolerant zijn en allen respecteren die het goed willen doen?
    Ieder zijn/haar relatie tot Allah/God is toch persoonlijk?

Wel wel wel toch!
    En IK heb uw excuses niet nodig voor uw uitspraken. Wat kan U MIJ schelen? Het gaat hier niet over ons!
    Ik spreek hier voor de onschuldige kinderen die geboren worden zoals ze zijn of zullen zijn, en waar ze niets kunnen aan doen !

Romeisa toch !!

20. Wel wel

Wel wel Guest

Beste triangel,
    ik ga je een geheim verklappen.

Ik zal u proberen uit te leggen wat de aanwinst is van mensen als Hansmaroc en Wel wel (sorry Hansmaroc dat ik uw geheim ga ontsluieren...).

Triangel,
    Ik hoop dat je bereid bent om daarover na te denken natuurlijk. Doe eens een poging.

Ken je de Griekse wijsgeer Socrates (circa 450 jaar voor Christus)?
    Eén van de beroemdste wijsgeren die we ooit hebben gehad.
    Socrates discussieerde heel veel en paste daarbij een speciale methode toe.
    Hij stelde namelijk veel vragen, NIET om een antwoord te krijgen, maar om zijn gesprekspartners
    innerlijk te overtuigen, te MOTIVEREN, om NA te DENKEN over het thema waarover hij vragen stelde.
    Niet alleen zijn filosofie maar ook zijn methode zijn wereldberoemd.

Het is mij al lang reeds opgevallen, dat Hansmaroc deze methode toepast.
    Analyseer zijn vele efficiënte vragen die hij stelt op dit forum aan zijn gesprekspartners, en je zal versteld staan van de gelijkenis met de methode van Socrates. Soms zijn die vragen zo gesteld in eenvoud dat ze verbluffend zijn.
    Ik ken geen andere op dit of ander forum die deze methode zo succesvol kan toepassen.
    Aanvankelijk vond ik hem wat raar in zijn reacties op dit forum maar naderhand begon ik hem te begrijpen en heb vandaag veel respect voor hem.
    Ik heb op dat vlak hier op dit forum veel van hem geleerd.
    Hansmaroc verplicht u om voor u zelf na te denken en uw antwoorden zijn dus niet belangrijk.

Wat is de bedoeling van Wel wel?
    In feite beste Triangel, kan je eenvoudige visie mij niets schelen en haal ik mijn schouders op als ik dat voortdurend flauw puber gepraat van jou en een paar anderen lees. Maar goed, daar ben je zelf niet verantwoordelijk voor.
    Waarom antwoord ik dan meestal?
    Omdat er andere forumleden zijn die meelezen.
    Mijn bedoeling is gewoonweg een andere insteek te geven aan de thema's waarover jij en enkele anderen zo gewoontjes en vastgeroest schrijven. Gewoonweg proberen anderen, VRIJBLIJVEND te laten zien dat er meer kleuren zijn dan alleen maar blauw. Creatief te denken. Kritisch te zijn. Vanuit een andere invalshoek te benaderen. Niet altijd te geloven dat 1 plus 1 altijd zomaar 2 is. Dat er meer is dan datgene wat men de mensen wijsmaakt.
    Dat men zelf moet leren nadenken. Dat je kennis niet stopt als je op 14 of 24 de school verlaat maar voortdurend moet aangevuld worden. Dat enkelen van de dommigheid van velen misbruik maken. Dat je alles in de juiste context en in het juiste tijdskader moet plaatsen. Dat woorden zomaar woorden zijn maar dat zinnen moeten geïnterpreteerd worden.

En dus zijn jij en enkele anderen OOK zeer waardevol op dit forum:
    - jullie geven de kans aan Hansmaroc precies de goede vragen te stellen om niet alleen jou maar alle lezers te motiveren ZELF na te DENKEN
    - en het laat Wel wel toe aan te tonen dat er meer kleuren zijn in het leven en onze opvattingen dan alleen maar bv. blauw.

En geloof me vrij: het maakt me echt niet uit wie gelijk heeft want:
    - het grote gelijk bestaat niet
    - en "gelijk krijgen" en "gelijk hebben", zijn twee totaal verschillende zaken.

Harmanus vindt dit leuk
Laden...

Deel deze pagina