1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Mijn verhaal....verdriet kinderwens

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door waterlelie: 2 augustus 2016.

1. waterlelie

waterlelie Bladnetter

lieve zusters wil graag mij verhaal kwijt,ben sinds mij 19e getrouwd. had meteen een kinderwens en helaas is het niet voor iedereen vanzelfsprekend dat je kinderwens vervuld word.
    na vele onderzoeken zijn de artsen er achter gekomen dat ik een zeldzameziekteheb.
    dat ik in de vroegtijdige overgang ben,dus mij geest is van een jong iemand,maar mij lichaam is van een bejaard...mij lichaam maakt geen eicellen aan....artsen zeggen dat het een natuur fout is en ik er maar mee moet leren leven... voel me gewoon geen vrouw ook heb ik geen maandelijkse cyclus.....kan het ook niet verwerken en zit er erg mee..... dat ik geen moeder kan worden.....
    artsen zeggen enige optie om je wens te vervullen is als je een eiceldonor hebt,,,een vrouw die een steentje bijdraagt dmv haar eicellen te doneren...die in de lab bevrucht worden met mij partners zaad en bij mij in mij baarmoeder ingebracht word...
    ben inmiddels al 31 jaar kan nog steeds geen donor vinden..,ook heb ik geen familie die mij kan helpen....had via internet een oproep geplaatst en kreeg een reactie van iemand ,maar die heeft mij ook laten zitten op ht laatste moment,had bv an te voren alles besproken met haar ,ook dat ik haar 1000 euro vergoeding zou geven,op het laatste moment zei ze ik durf het niet meer aan,.... ben helemaal kapot en zie geen hoop meer.......sorry maar moest mij verhaal kwijt ,omdat ik er erg mee zit.

Deel deze pagina