1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Schijnheilige marokkaanse meiden, hoe herken je ze

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door Unreachable_M: 9 juni 2014.

1. Unreachable_M

Unreachable_M Bladnetter

Marokkaanse meiden hebben tegenwoordig een hele slechte naam.
    Ze kunnen niet tegen zoveel sexuele vrijheid

2. Rosa-tetouania

Rosa-tetouania Bladnetter

:leuk: types als jij.... zorgen ervoor dat het alleen maar erger wordt door dit soort onzin uit te kramen..:verward:

birima en Harmanus vinden dit leuk
  3. Sidi Moha

Sidi Moha Verslaafde bladnetter

Aywa, Aywa! Dit kan een heel interessant Topic worden. Het doet me denken aan de jaren zestig in Nederland. Onze "jaren" 2014-20.. zullen, zo te zien, heel wat te verduren krijgen aangaande dit heikele onderwerp!

4. rachida abali

rachida abali Bladnetter

Kan je niet tegen geëmancipeerde vrouwen. Ook Marokkaanse vrouwen hebben lusten net als jullie mannen. Als jullie eraan toegeven is het ok. En vrouwen zijn hoeren. Ga je zus opvoeden en kijk dan pas naar anderen.

5. Unreachable_M

Unreachable_M Bladnetter

Kijk haar dan uit haar schulp kruipen.

Voelt zich zkr aangesproken

Triangle en Harmanus vinden dit leuk
  6. Harmanus

Harmanus Verslaafde bladnetter

De tijd in Marokko heeft lang stilgestaan.

Er is een inhaalslag op velerlei gebied,aan sommige ontwikkelingen zal men moeten wennen,de klok terug draaien zal niet meer gaan,daarbij komt dat er veel Marokkanen vanuit het buitenland een periode in Marokko doorbrengen,deze zijn gewent geraakt aan bepaald gedrag ,en laten zich zeker niet meer ringeloren door traditioneel gedrag of opvattingen.

Sidi Moha, birima en madalena vinden dit leuk
  7. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

De wereld is aan het veranderen, de mensen die er leven veranderen ook, of dit een positieve of negatieve verandering is mag ieder voor zichzelf uitmaken.

Ik ervaar deze verandering als negatief, ik zie ook dat de dames in kwestie er uiteindelijk vooral zichzelf mee hebben.

8. gelukkig is de reputatie van de Marokkaanse gozer (zie nu weer Zaanstad, elke willekeurige stad) stukken beter. Geen positieve aandacht, dan maar WEER negatieve aandacht.
    Gewoon kijken hoever de rek erin zit. Op een gegeven moment gaat je eigen volk je haten omdat je ze VOOR SCHUT zet met jullie gedrag. Ouwe mensen is tegenwoordig de nieuwe hype om kettingen etc van de nek te rukken, eerst een taser gebruiken, beetje knock out, en dan vervolgens plukken maar.
    Hoe laf, hoe schurkachtig, een ding, de patserauto waar je in rijdt is om keihard tegen een boom te rijden.

Harmanus vindt dit leuk
  9. de gasten zijn dan hoerenlopers. Ik kan me niet voorstellen dat iedere vrouw, welke nationaliteit ook, zich laat nemen door een gast

Harmanus vindt dit leuk
  10. de inhaalslag is al bezig. op een gegeven moment kunnen ze de Marokkaanse vrouw niet meer thuis houden.
    Het is te gek voor woorden dat de vierde/vijfde generatie zich zo laat bazen door die gasten

Harmanus vindt dit leuk
Laden...

Deel deze pagina