1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Overlopers

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door soldaat: 9 oktober 2013.

1. soldaat

soldaat Guest

Waarom zie je de laatste tijd dat veel Marokkaanse meisjes met mannen gaan van een ander afkomst of cultuur. Ligt het aan ons mannen zelf of wat?? Want ik heb het nooit met een ander gedaan dan een Marokkaanse en dat zal ik ook noooiiit doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 oktober 2013
  2. hind

hind Guest

marokkaanse mannen willen niet meer trouwen..zoals t moet... en ze eisen het onredelijke van vrouwen.. ze willen een nette prachtige vrouw die een goede baan heeft..die daarnaast het hele huishouden op zich neemt en de zorg van de kinderen...daarnaast moet ze ondank het feit dat ze de meeste verantwoordelijkheden draagt onderdanig zijn naar haar man..want hij is de baas... een gescheiden vrouw heeft het nog moeilijker! want die heeft al een man gehad...en dat willen de meeste marokkaanse mannen niet...als ze kinderen heeft dan is ze helemaal afgeschreven want dan zeggen ze ik ga niet zorgen voor andermans kind....ook al hebben ze zelf ook kinderen elders...En dat is vooral bij de noordelingen het geval..in bv sous worden vrouwen met 4 kinderen zelfs snel gehuwd..ze worden daar niet als iets smerigs gezien...dus...

Ik begrijp dat wanneer een meisje /vrouw, na een aantal dompers en flash acties van haar marokkaanse broeders, dan een niet marokkaanse moslim tegenkomt die haar respecteert en met haar een leven wil opbouwen op basis van wederzijdse respect en redelijkheid...dat zij dan een niet zo moeilijke keuze heeft...

ter verduidelijking..niet alle marok mannen zijn zo..maar de meeste wel...en vooral onder de noorderlingen...

3. anoniem

anoniem Guest

De schuld zit bij beiden de man en de vrouw, de mannen zeggen namelijk het zelfde maar dan over de vrouwen.

4. Waarom noem je dat overlopers?
    Je gaat toch met, of je trouwt toch met wie je wil?
    Het zijn toch allemaal mensen geschapen door dezelfde Allah?

5. Amsterdamer

Amsterdamer Guest

Het zijn gewoon hoertjes die zicht vies laten behandelen door andere rassen later komen se terug huilen bij marokanen

6. Rotterdamer

Rotterdamer Guest

Soort zoekt soort......je oogst wat je hebt gezaaid.....geldt voor de mannen en voor de vrouwen.....!

Laatst bewerkt door een moderator: 9 december 2013
  7. jaloers?

jaloers? Guest

Ik denk dat de Marokkaanse mannen gewoon wat jaloers zijn ...

8. Op wie

Op wie Guest

Op wie moeten wij jaloers zijn,Marokkanen lopen en hebben meestal de mooiste vrouwen/meiden,is gewoon een feit.

Jaloers op iemand die een kattevangertje heeft als vriendin of vrouw.......tuurlijk jij hebt helemaal gelijk.

9. Redouan

Redouan Guest

Het gaat hier denk ik over de Marokkaanse meiden die letterlijk voor een beltegoed kaart de benen spreiden,ik weet niet of je daar of op degenen die met ze om gaan jaloers op moet zijn......ik in iedergeval niet.

groeten.

10. adele

adele Verslaafde bladnetter

dit heeft niets met jaloezie te maken..zoals hind hierboven zegt..onze mannen willen eerst spelen met hun zusters..en willen later een smetteloze dame..als onze mannen nou een zouden leren dat ze van hun zusters moeten afblijven..en de zuster uitendelijk met respect behandeld en lief hebt en serieus mee bent dan zijn er uiteindelijk weinig sloeries die zelf de deur uit gaan om ook slachtoffers te gaan maken...het begint altijds ergens..en meisjes zijn in het begin altijd dromerig en geloven in echt liefde tot ze uit hun roze wolk worden getrokken door een flasher!

Kifmadima vindt dit leuk
  11. Ikke

Ikke Guest

Ik ben Belg en getrouwd met marokkaanse. Zij wou jullie sukkels(marokkanen) niet. Wij hebben tenminste respect voor een vrouw. Jullie zijn machos die thuis niets te zeggen hebben.

12. Tahar313

Tahar313 Verslaafde bladnetter

De Profeet (vzmh) zei:

De gelovige die het beste geloof bezit is degene die het beste gedrag vertoont en de beste van jullie zijn degenen die zich het beste gedragen ten opzichte van hun vrouwen.

Het meest kostbare wat een man kan hebben is een rechtschapen vrouw.

13. Beste Nadoriaan
    Ik vind uw citaat niet terug in de Koran.
    Kan je ons het nummer van het vers meedelen?

14. Tahar313

Opnieuw word ik voor een ander aangezien.
    Hoe is dit toch mogelijk. ?
    Ik kan goed begrijpen, wanneer hier sprake van mocht zijn, dat El Nadoriaan, hoewel ook ik overigens oorspronkelijk uit Nador, een stad in het noord-oosten van Marokko, aan de Middellandse Zee kom, een gepassioneerde schrijver is, ik het bij lange na niet haal bij zijn schrijftalent, en hij volop in de aandacht is, maar ik ben wel degelijk een totaal ander persoon.

Mijn antwoordt op uw vraagstelling..

Dit is een overlevering door At-Tirmidhi, die zei dat het een Hasan Sahieh hadith is.

15. Twijfel

Twijfel Guest

Als het een overlevering is, zijn het geen woorden van Allah en dus betwijfelbaar.

16. Tahar313

Heel veel overleveringen zijn gerelateerd aan wat de Profeet (vzmh) heeft gezegd.
    En deze hele mooie, vind ikzelf, is er een van.
    Persoonlijk vind ik dat deze verre van betwistbaar is, omdat deze door de Profeet (vzmh) is verteld en ik ook stellig geloof dat dit kloppend is.

Deel deze pagina