1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Maagdenvlies herstellen

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door Zinaa: 20 maart 2012.

1. klaaf

klaaf Guest

Raar hè, in een westers land. lamme

2. Allah alwatan almalik

Allah alwatan almalik Bladnetter

Het blijft als nog een keuze. en de kerels die de meiden gek praten zijn even schuldig.
    Allah aanvaard berouw, of het nou een man of een vrouw is zina plegen is zina plegen in allahs zijn ogen zijn we gelijk man of vrouw.

3. jonker frans

jonker frans Guest

Er zijn meerdere oorzaken buiten penetratie dat het maagdenvlies van een jong meisje kan breken, maar die kennis hadden ze niet vroeger niet. en als het wel door penetratie overkomt, gewoon eerlijk zijn, als de jongen het niet accepteert is hij niet de juiste persoon. Je huwelijk starten met een leugen is gedoemd te mislukken.

4. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

en welk eer valt er dan te behalen met liegen??

5. alxia

alxia Guest

Wat vinden jullie van Badr Hari, is hij een held? Los van Estelle natuurlijk, maar hij heeft een kindje, slaat er buiten de ring er ook op los. Mag dat?

6. Triangle

Triangle Verslaafde bladnetter

volgens mij stel je een vraag die niet bij dit onderwerp hoort.

Antwoord op je vraag:

hij is een held in de ring en op sportgebied, wat hij buiten de ring doet is zijn probleem en hebben we rechters voor die een oordeel moeten vellen.

Erop losslaan mag niet, tenzij je dit uit zelfverdediging doet.

7. Romeisa

Romeisa Verslaafde bladnetter

Mediachit is bullchit

8. suspect

suspect Guest

Hypocriet!!

They fear the creation instead to fear the CREATOR?

Laatst bewerkt door een moderator: 20 november 2013
  9. nick-farmer

nick-farmer Verslaafde bladnetter

Mijn gedachte; als je niet de rest van je leven bij een ander wilt blijven en voor hem / haar zorgen, dan moet je er ook niet het bed mee induiken. Dat zorgt alleen maar voor ellende, vooral bij de vrouw, maar ook voor een man. Ik vraag mezelf af of iemand die voor zijn of haar huwelijk (vrijwillig) met een ander heeft liggen rollebollen, vanaf het huwelijk ooit betrouwbaar zal worden. Eigenlijk is sex voor het huwelijk met een ander dan met wie je trouwt overspel voor het huwelijk Nooit doen. Mijn vrouw was voor mij de eerste en wat mij betreft ook de laatste. Daar ben ik heel blij mee, het bespaart een hoop gezeur. En ik ben dik tevreden.

Deze gedachte is nog los van wat onze Schepper hiervan vindt. Je Schepper beledigen is beschamend gedrag.

10. Niets

Niets Guest

De Schepper heeft daar niets mee te maken.

11. nick-farmer

De Schepper is de eigenaar van de aarde en heeft daar als zodanig alles mee te maken. Wie het bestaan van de Schepper ontkent heeft een veel groter probleem dan alleen de consequenties van sexuele ontsporingen.

Leestip: http://wimjongman.nl/artikelen/protocollen.pdf
    Daar kun je lezen hoe allerlei ontsporingen bewust worden veroorzaakt om de cohesie van de samenleving te ondermijnen. Een samenleving die verzwakt is een makkelijke kandidaat voor overname.

Het is een geschrift wat veronderstelt wordt eind 1800 door Joden geschreven te zijn. Inhoudelijk bevat het een strategisch plan om absolute macht in handen te krijgen. Velen denken dat dit document fantasie is, maar als je het goed leest dan zie je allerlei dingen die men in Europa, Amerika en andere delen van de wereld al heeft gerealiseerd.

12. nick-farmer

13. hansmaroc

hansmaroc Verslaafde bladnetter

gelijk heb je

14. hansmaroc

ik denk eerder dat het probleem de regeles van de islam zijn (deze zijn niet meer van deze tijd )

15. hansmaroc

maar is dat niet de basis van de islam
    alles mag eigelijk wel als je het maar stiekum doet (als de andere het maar niet weten of beter als het de ander maar niet weet )

Harmanus vindt dit leuk
  16. anoniem

anoniem Guest

Was jou vrouw dan ook niet maagd toen je haar huwde.

17. hansmaroc

heb je helemaal gelijk in
    de islam in niet toe te passen op de westerse wereld
    dat zal ook wel de rede zijn dat het in de islam kalender pas 1426 is

Harmanus vindt dit leuk
  18. Matrix

Matrix Guest

Dat kan jij goed weten he, want dat doe jij ook achter een papiertje schuilen en alles stiekem doet, ik denk dat je uit ervaring spreekt.

19. anoniem

anoniem Guest

Hoe dom kan je zijn als je de kalander erbij haalt, heb je gehoord van de telling van af de kruizeging van jezus en de islamitische telling van af de hijra.

Dus wat heeft de tijd er mee te maken, we hebben tegenwoordig meer moskeeën dan kerken in Europa, en dagelijks bekeren Europeanen naar de Islam verberg jij nou maar je zelf achter een papiertje en hypocriet te zijn, de Islam is te hoog gegrepen voor je, maar jij mag alsof doen en acteren, het lijkt mij dat je een rot leven moet hebben om dagelijks te acteren, en dan heb je ook nog oordelen klaar liggen terwijl jij geen haar beter bent, ik noem dat een HUICHELAAR.

20. hansmaroc

jou mening
    geen probleem voor mij
    ik kan dat wel tolereren

Harmanus vindt dit leuk
Laden...
Focus Forum Datum
Politievrouw in marokko stal om maagdenvlies te herstellen Nieuws Marokko 2 april 2016
Sjeik zemzami: "vrouwen mogen maagdenvlies herstellen" Nieuws Marokko 26 april 2013
Marokko en frankrijk herstellen justitiële samenwerking Nieuws Marokko 31 januari 2015
Marokkaanse chirurgen herstellen afgesneden penis Nieuws Marokko 25 april 2014
Marokko en iran herstellen betrekkingen Nieuws Marokko 7 februari 2014

Deel deze pagina