1. Welkom op bladna.nl, het forum van Marokkanen in de wereld. Neem even de tijd om je in te schrijven en kom gezellig met ons praten.
    Dismiss Notice

Wie is nog maagd?

Topic in 'Marokkaanse vrouw' gestart door Delicious: 8 juli 2012.

?

Ben jij nog maagd?

1. Ja

12 stem(men)
    54,5%
  2. Neen

10 stem(men)
    45,5%
  1. Romeisa

Romeisa Verslaafde bladnetter

Wat voor toegevoegde waarde heeft dit, nul komma nul neem ik aan en ik snap eigenlijk ook niet wat dit met scheinheligheid te maken heeft. Only Allah cane judge us toch.

2. bd8918

bd8918 Guest

Ja doe maar operatie maar je moet niet vergeten Allah subhana hoewa ta3ala ziet alles ookal doe je honderden operaties Allah vervloekt hen die overspel plegen la denia la agira

3. mish'al

mish'al Verslaafde bladnetter

ik zeg. maagdelijkheid is niet heilig.

4. Marokaas

Marokaas Verslaafde bladnetter

Ik ben 29 jaar oud en maagd en het is een bewuste keus geweest. Heeft iemand daar problemen mee ?

5. Muslima

Muslima Guest

Assalamoe alaikoem wa rahmatoellahi wa barakatoeh,

Allereerst vraag ik Allah swt om ons Zijn leiding te schenken in dit leven in shaa Allah. Daarnaast vraag ik Allah swt om genadig te zijn over ons en onze zonden te vergeven.

Of je nou maagd bent of niet, je dient het respect voor jezelf te behouden en je fouten / zonden niet kenbaar te maken aan anderen. Allah swt is getuige van wat wij doen, moge Hij swt ons vergeven. Dit dienen wij altijd in onze achter hoofd te houden. Je moeder, vader, tante of aanstaande weten niet wat je doet of ooit gedaan hebt alleen Allah Hij swt weet dit. En daarom dienen wij berouw te tonen en terug te keren naar onze Schepper opdat wij tot de bewoners van het Paradijs zullen behoren in shaa ALLAH ya rabb...

Ik ben hier niet om te oordelen over iemand of diegene nou wel of geen maagd is, dat is werkelijk niet aan mij om over deze persoon te oordelen of hem / haar te VERoordelen want ALLEEN Allah swt kan dit doen.

Keer terug tot je Heer en toon berouw voordat het te laat is!

Wa alaikoem assalaam broeders en zusters

6. cybermix

cybermix Verslaafde bladnetter

@alle mannen: maagd of niet maagd, seks hebben is het lekkerste wat je kan doen met je partner, dus voor diegenen die nog niet getrouwd zijn, trouw maar zo snel en zo jong mogelijk(na je studies!!), niet wachten op de ware, gewoon trouwen en genieten zoveel je maar wilt van je vrouw en je vrouw van jou, en handen af van de meisjes die oooh zo mooi gekleed gaan op straat en er "sexy"uitzien!!
    je moet begrijpen dat een vrouw gewoon mooi wilt zitten wezen en daar complimentjes voor krijgt, dan voelen ze zich gelukkiger, dat wilt niet zeggen dat ze er "sexy" bijlopen omdat ze graag met jou naar bed willen!!
    als je gemeenschap hebt met een vrouw dan komt er bij de vrouw een bepaalde stof vrij in de hersenen, ben effe de naam kwijt, die ervoor zorgt dat ze verliefd en gehecht raakt aan de persoon waarmee ze in bed ligt, dus alvorens je zoiets in je kop haalt, zorg er maar voor dat het je vrouw is of op zen minst je aanstaande vrouw!!
    anders heb je gewoon GEEN RESPECT voor haar en verdien jezelf ook geen respect van anderen!!

Harmanus vindt dit leuk
  7. Marokaas

Marokaas Verslaafde bladnetter

@ Cybermix: goed gezegd. Je hebt volkomen gelijk.

Harmanus vindt dit leuk
  8. Romeisa

Romeisa Verslaafde bladnetter

@ cybermix, ben jij een man en besta jij echt? Ik gebruik jou woorden, maar dit zie je een man niet vaak schrijven! Dus het is uniek. In Nederland zeggen we petje af.....

9. Wel wel

Wel wel Guest

Wel wel Cybermix, allemaal mooi en wel voor iemand .... die in nederland woont.
    Al ooit in Marokko geweest? Je zegt: "trouw zo snel en jong mogelijk na je studies". Wel wel toch,sinds het uitsterven van het uithuwelijken, staan de jonge mannen aan de zijkant. Geen meisje wil hen want: geen werk en geen inkomen. 30, 35 en nog niet gehuwd.
    Trouwen na je studies? Hoevelen stoppen hun studies op 14 jaar?
    Prachtige theorie walakin de werkelijkheid is anders.
    Helaas.

10. cybermix

cybermix Verslaafde bladnetter

ik woon in belgie, niet dat het veel uitmaakt nederland of belgie maar....
    kom ook veel in marokko, to drie keer per jaar gemiddeld dus ik vang wel wat op van wat daar allemaal gebeurd.
    het is een beetje scheefgetrokken doordat velen toch hopen om met een "wel wel" uit nederland of Belgie of weet ik veel vanwaar te kunnen trouwen :)
    en voor de dames ginder hetzelfde, ofwel een toerist of liever een cybermix van de andere kant van de oceaan te kunnen strikken :)
    dan gaat men wachten en wachten en komt het er niet van en word men ouder en dan klopt mijn theorie inderdaad niet meer!!

Harmanus vindt dit leuk
  11. kima_girl

kima_girl Nieuwe bladnetter

ja ik vind een mrokaanse moet magd blijven moet is onze cultuur

Harmanus vindt dit leuk
  12. hansmaroc

hansmaroc Verslaafde bladnetter

vraag beter wie is nog maagd en wel getrouwd :) :)

13. Lievemeid

Lievemeid Verslaafde bladnetter

Als je het vervelend vind moet je niet reageren vind ik

14. souki

souki Nieuwe bladnetter

zo een raar vraag...:verward:

15. zina30

zina30 Nieuwe bladnetter

Beste mensen

Ik ben eigenlijk geschokeerd door te moeten lezen hoeveel er niet meer maagd zijn voor het huwelijk? Schandalig?! Ikzelf ben op mijn 28ste getrouwd, en Alhamdoulilah als maagd. Moehim ben ff sprakeloos.

16. Hoeveel er geen maagd meer zijn?
    Kijk naar de cijfers...
    7 !
    Is dat veel?

17. wardaatje

wardaatje Guest

Ik vind het jammer dat men de maagdelijkheid van de vrouw altijd zeer letterlijk neemt, louter biologisch. Maagdelijkheid gaat op de eerste plaats over een innerlijkheid, zonder zonde zeg maar. En gezegend is de man die op deze wijze een maagd mag huwen, zoals ook gezegend de vrouw is die op deze wijze een maagdelijke man mag huwen.
    Ik wil daarmee niet zeggen dat de biologische maagdelijkheid van geen belang zou zijn. Zeer zeker wel. Maar laat ons toch vooral over de inhoud spreken van ons geloof en niet alleen over de buitenkant.

18. mooi gezegd

mooi gezegd Guest

Mooi gezegd !

19. Ik vind maagd zijn toch wel belangrijk. Maar niet in ons geloof, maar in onze cultuur wordt dat wel verkeerd bekeken.
    de vrouw moet maagd zijn maar de man mag zelf op zijn huwelijksdag nog zelf een vluggertje hebben in de wc's. En dat vind ik onzin. En owee als ze dan naar huis gaan en ze zien geen bloed, dan beginnen ze te hyperventileren
    Maar de mannen die een gescheiden vrouw huwen weten eigenlijk toch ook niet of ze met jan en alleman in bed is gedoken.. maar daar maken ze geen punt van.

20. feromonen

feromonen Guest

Beste Cybermix, je hebt de klokken horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt...
    Een bepaalde stof in de hersenen die bij een vrouw vrijkomen bij seks en die haar verliefd op een man maken? Dat is natuurlijk uw wens, maar:
    No way. Bestaat niet.
    Je bekijkt het weer al eens als alle Marokkaanse mannen die denken dat vrouwen zo maar verliefd op hen worden als ze in bed liggen.
    Waar jij naar bedoelt zijn feromonen: dat zijn geurstoffen die mensen verspreiden, zowel mannen als vrouwen. Er zijn ook sexuele geurstoffen (lokstoffen dus eigenlijk) en als die door anderen worden opgevangen maken deze alleen maar dat de ene persoon tot de andere wordt aangetrokken, sexueel.
    Dat heeft dus niets te maken met verliefdheid maar alleen maar met sexuele opwinding.

Feromonen worden uitgescheiden door mens en dier, en zowel door man als vrouw.

Iedereen kent het fenomeen dat je je nooit zal aangetrokken voelen door iemand die geen lekkere geur heeft.

Deel deze pagina